Zapytaj eksperta: może weganie i wegetarianie będą poważne sportowcy?

Gwiazdy tenisa Venus i Sereny Williams to zrobićGwiazdy tenisa Venus i Sereny Williams to zrobić

Absolutnym mistrzem Zawodnik Mac Danzig to robi. Olimpijski tor i złoty medalista polu Carl Lewis i koszykówki Hall of fame Robert Parish obaj zrobili to. Może ktoś konkurować jako poważny sportowiec bez jedzenia mięsa?

Poprosiliśmy Valerie Edwards, g, LD, dietetykiem Providence ze szczególnym zainteresowaniem w pracy ze sportowcami, dzielić się swoim doświadczeniem. Jakie problemy wegetariańskie lub wegańskie diety dla osób, które poważnie podchodzą do swojego sportu? Wszystkie wysokiego poziomu sportowcy powinni zwrócić uwagę na swoją dietę, bo ich skuteczność będzie cierpieć.

Będąc wegetarianinem sportowiec zajmuje trochę więcej uwagi i planowania, ale to nie jest takie trudne. Produkty mleczne, takie jak mleko, jogurt i twaróg dają dużo białka, witaminy B12 i innych składników odżywczych, które mogą wypełnić luki, gdy idziesz mięsa-za darmo.

Zostań weganinem, z drugiej stronyZostań weganinem, z drugiej strony

jest wyzwaniem zupełnie inny porządek –trzeba umieścić więcej myśli w to, co jesz. Weganie dają nie tylko mięso, ale i wszystko, co pochodzi od zwierząt, w tym jaja, produkty mleczne i produkty z nimi.

Ponieważ wielu gotowe produkty mają jaja lub produkty mleczne w nich, weganie mogą liczyć na marnować więcej czasu gotowania i gotowania. Pracowałem z zawodnikami, którzy rozważają możliwość stać się tak, bo im się spodobał pomysł wycinania środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego, ale nie były one przygotowane do praktycznego problemu, czym zastąpić te produkty, s. To jest bardzo ważne, aby dowiedzieć się, co można dodać – nie tylko to, co wytnij – aby ten Rodzaj diety pracować dla ciebie.

Ja również pracowałem z zawodnikami, którzy kochają, aby jeść to samo przez cały czas, ale jeśli jesteś wegetarianinem, to można ustawić na brak składników odżywczych, takich jak niedobór żelaza, a nawet witaminy B12. Weganie muszą być bardzo zwracać uwagę na jedzenie, duża różnorodność produktów, aby pokryć wszystkie podstawy w zasilaniu.

Dlaczego białko jest ważne dla sportowcówDlaczego białko jest ważne dla sportowców

i jak wegetarianie i weganie są wystarczające?Postępy w każdym sporcie wymaga wyjątkowej siły mięśni, a białko jest głównym budulcem w celu przywrócenia i wzmocnienia mięśni. Jeśli nie Masz wystarczająco dużo białka, co po prostu nie może się zdarzyć.

Rzecz w tym, aby uzyskać jedną lub dwie dobre źródła białka w każdym posiłku i większość przekąsek. Wszystkie zboża mają kilka gramów białka w nich, więc pieczywo pełnoziarniste, płatki owsiane i brązowy ryż będzie dostarczać trochę białka wraz z dużym źródłem węglowodanów. Jeśli będziesz w parze tym bardziej o wysokiej zawartości białka żywności, takich jak fasola i tofu, rośliny strączkowe, orzechy i orzechowymi oleju, quinoa i innych nasion, można się tam dostać. Wegetarianie, jak już mówiłem, można dodać jaja i produkty mleczne w mix – moc białka w domu.

Koniecznie przeczytaj pakiet etykiety – niektóre produkty zawierają znacznie mniej białka, niż myślisz. Podczas gdy sojowego mleka zapewnia 8 g białka na filiżankę, na przykład, mleko migdałowe ma tylko 1 gram. Dla sportowców z zapotrzebowania na białko, białko trzęsie są dobrym źródłem dodatkowego. Dla wegetarian, białko serwatkowe-to jest wysokiej jakości rozwiązaniem. Weganie mogą znaleźć proszków białkowych, wykonane z konopi, grochu i innych wegetariańskich źródeł.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *